2012-08-13

Last minute commit

Planowałem dziś napisać kolejny odcinek tutka z backbone.js... Wracam wlasnie z pracy i pisze ten wpis na fonie...
Zostałem dziś dłużej, właśnie po to by dokończyć kod w wymienionym framrworku. Po 10h pisania czuję, że mam już powyżej uszu dzej-esa, a nie da się napisać o backbone nie dotykając JS. Pocieszam się tylko tym, że bez backbone moje dzisiejsze zadanie byłoby o wiele bardziej pracochłonne... i pewnie zastała by mnie ciemna noc w pracy.

Miałem dziś wyjść punktualnie
git push

i do domu... A tu nagle coś wybuchło...
Przy okazji naprawy błędu zrobiłem wspólnie z moim szefem refactoring backbonowego kodu i udało nam się skurczyć główną klasę o ponad 100 linii! A więc jednak warto było poświęcić te dodatkowe dwie godziny :)

posted from Bloggeroid

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz